Preguntes freqüents

Llistat de preguntes freqüents sobre la nostra pàgina web. Per facilitar la seva consulta, aquestes preguntes s'han agrupat en una sèrie de blocs temàtics: Suport, Vendes, Temes populars.

Revisa el teu email per comprovar si t'hem enviat un correu electrònic informant-te que un dels articles inclosos en la teva comanda ja no està disponible. En aquest cas, et reemborsarem l'import corresponent a aquest article i les despeses d'enviament de la teva comanda amb el mateix mètode de pagament utilitzat en la compra.
No, el fet d'incloure un article a la bossa no garanteix la seva reserva o disponibilitat. Hi ha articles amb molta demanda que poden esgotar abans de formalitzar la compra tot i que estaven disponibles quan els vas afegir al teu borsa. Per agilitzar el teu procés de compra i estalviar temps en els teus pròxims comandes, registra't a perruqueriaclaudia.es.

Pots triar entre diversos mètodes de pagament:

TARGETA DE DÈBIT O CRÈDIT

Visa, Visa, Mastercard i American Express.

PAYPAL

Per comprar amb PayPal, seleccionar aquest mètode de pagament i fes clic a 'Confirmar pagament'. A continuació, seràs redirigit a la pàgina de PayPal per procedir al pagament.

TRANSFERÈNCIA BANCÀRIA

Després de la compra, et proporcionem el número de compte perquè puguis fer la transferència pel total de la compra. Un cop confirmada la transferència enviarem la comanda.

Per Perruqueria Claudia, la seguretat en les compres en línia és fonamental. Totes les transaccions es duen a terme a través de sistemes de pagament segurs i les dades confidencials del pagament són transmeses directament i de forma encriptada (SSL) a l'entitat. Comptem amb els certificats SSL de Letsencrypt i amb els certificats de seguretat de transaccions en línia: Verified by VISA, Mastercard SecureCode i American Express Safekey.
El termini de lliurament i els costos d'enviament varien en funció del tipus d'enviament. Estandar - 4,95 € (Gratuït en comandes superiors a 50 €) 2 a 4 dies.
Revisa el teu email per comprovar si t'hem enviat un correu electrònic informant-te que un dels articles inclosos en la teva comanda, ja no està disponible. En aquest cas, et reemborsarem l'import corresponent a aquest article i les despeses d'enviament de la teva comanda en el mateix mètode de pagament utilitzat en la compra. Si no has rebut cap email, posa't en contacte amb info@perruqueriaclaudia.es i et donarem una resposta el més aviat possible.
Registra't a perruqueriaclaudia.es i estalvia temps en les properes compres ja que no hauràs d'introduir les teves dades cada vegada, podràs consulta en qualsevol moment l'estat de les teves comandes i revisar l'historial de les teves compres.
Pots modificar la contrasenya, adreça i telèfon en qualsevol moment. Per a això, accedeix a l'apartat Els teus detalls a El meu compte.